Preinscripcions

 

Objectius del curs 

Entendre que el contingut publicat a les xarxes depèn de les característiques particulars d’aquestes i  aquest s’ha d’adequar específicament per tal d’assolir els objectius de la comunicació: arribar a les destinatàries.
Descripció del contingut

  • Identitat i reputació digitals: com construir la identitat o la reputació digital, factors claus.
  • Xarxes Socials diferents: criteris tècnics i recomanacions periodístiques per la creació de continguts adaptats per les diferents xarxes socials.
  • L’importància del contingut: com construir missatges per a xarxes socials, analitzar exemples de continguts virals d’entitats.
  • Tipus de contingut, missatge i estructura: dissenyar una campanya de comunicació per l’entitat amb xarxes socials. Definir l’objectiu principal i preparar el missatge adaptat al públic destinatari.

 

Estructura i continguts del curs

És una formació en línia de 6 hores distribuïdes al llarg de 1-2 setmanes, i es treballarà amb grups de 15 a 25 persones.

 

Tema 1. Identitat i reputació digitals

Contingut: Com construir la identitat o la reputació digital, factors claus.

Tema 2. Xarxes Socials diferents

Contingut: Criteris tècnics i recomanacions periodístiques per la creació de continguts adaptats per les diferents xarxes socials.

Tema 3. L’importància del contingut

Contingut: Com construir missatges per a xarxes socials, analitzar exemples de continguts virals d’entitats.

Tema 4. Tipus de contingut, missatge i estructura

Contingut: Dissenyar una campanya de comunicació per l’entitat amb xarxes socials. Definir l’objectiu principal i preparar el missatge adaptat al públic destinatari

 

Destinataris i requisits mínims d’accés

  • Sòcies, voluntàries i altres persones vinculades amb el món associatiu a Catalunya, concretament a responsables de programes de voluntariat i formadores.

 

Durada:

  • 6 hores

 

Quan?

  • Del dimarts 14 al dijous 30 d’abril

 

On?

  • Formació OnLine

 

Preinscripcions

FORMACIÓ – Periodisme digital: com parlem d’entitats a les xarxes socials