Tècniques i recursos per a la captació i selecció de voluntaris

A qui s’adreça

Coordinadors/es de voluntariat d’entitats que preferentment tinguin seu al municipi de Terrassa

Quan?

Els propers 10, 11 i 12 de juliol, de 09:00 a 13:00. Durada total: 12 hores.

On?

Masia Freixa (Plaça de Josep Freixa i Argemí, 11 -Parc de Sant Jordi), Terrassa

Què aprendràs en aquest curs

• Eines i recursos per a captar voluntaris d’acord amb el que necessita la teva entitat
  • Eines per a ajudar-te a fer la selecció de les persones que volen fer voluntariat a la teva entitat.

Continguts

• Rols i funcions de la coordinació del voluntariat en el procés de captació i selecció de voluntaris
  • Tècniques i recursos per a la captació de voluntaris: La planificació i elaboració de campanyes de captació.
  • Tècniques i recursos per a la selecció de voluntaris: Planificació i realització d’entrevistes de selecció de voluntaris.

Docents

• Laia Bernués, educadora social i directora de l’AFEV Barcelona
  • Anna de Eguia, educadora social i coordinadora de voluntariat de la Fundació Bayt Al-Thaqafa

Acreditació

Curs reconegut pel Pla de Formació de Voluntariat de Catalunya. Per tenir dret al títol s’ha d’assistir a un mínim del 80% del curs.

Gratuït*

*Aquest curs està subvencionat pel PFVC i l’Ajuntament de Terrassa

Termini d’inscripció fins al 3 de juliol. Places limitades.

Formulari d’inscripció

• puntvoluntariat@terrassa.cat
  • 937397000 (Ext 7850/7320)
FORMACIÓ – Tècniques i recursos per a la captació i selecció de voluntaris