Entrada compartida per APDAH TERRASSA

Ahir dimecres, 24 d’octubre, varem fer el nostres primer cafè de família després de les vacances.
El va dirigir la Pilar Guardiola i Julià, mestre d’educació especial, logopeda i actualment tutora de primària. Va fer una exposició molt extensa i realista de com es poden adaptar les metodologies en una aula amb infants i adolescent amb TDAH. Va haver-hi pares que van comentar que aquesta xerrada l’hauríem de traslladar a les escoles, per tal que els claustres de mestres veiessin a partir de la experiència, quins mètodes poden funcionar.
Hem de remarcar que van assistir un total de 20 persones, entre mares, pares i mestres.
Estem molt contents de la bona acollida que tenen aquestes trobades que anem fen cada quart dimecres de mes. Volem agrair la confiança que dipositeu en nosaltres, això ens anima a continuar.

CAFÈ DE FAMILIA: EL TDAH A L’ESCOLA 24-10-2012