logo Ajunt web

subvencions municipals 2016Termini obert del 23 de febrer fins el 23 de Març de 2016, ambdós inclosos.

Foment de projectes, activitats i serveis d’utilitat pública i interès social.
El 11 de febrer de 2016 s’ha publicat al Butlletí Oficial de la Província (BOP) la convocatòria i les bases de subvencions de 2016. Subvencions adreçades a les entitats inscrites en el RMEAC (Registre Municipal d’Entitats i Associacions Ciutadanes) i equips de treball o col·lectius sense finalitat de lucre, que duguin a terme actuacions d’interès públic i social dins del terme municipal de Terrassa, dins dels àmbits d’Alcaldia, Estructura Territorial, Medi Ambient, Universitats, Cultura, Esports, Joventut i Lleure Infantil, Polítiques de Gènere, Serveis Socials, Salut i Comunitat, Ciutadania i Qualitat Democràtica, Promoció de la Gent Gran, Solidaritat i Cooperació Internacional, Comerç, Educació, Emprenedoria i Economia Social.

Accedeix al tràmit per a sol·licitar una subvenció.

Obert el termini de sol·licituds de subvenció
Etiquetat a: