Entrada compartida per APA CP PERE VIVER AYMERICH

El proper 4 de maig, comencen les inscripcions dels casals d'estiu organitzats pels esplais i caus de la ciutat i subvencionats per l'Ajuntament de Terrassa. Enguany es realitzaran 20 casals repartits per tots els districtes i que oferiran un total de 1600 places disponibles.

Els casals començaran el 25 de juny i s'adrecen des d'infants que hagin cursat P-3, fins a joves de 17 anys.

L'horari, a la majoria de casals, és de 9-13h i de 15 a 17h, i a l'espai de migdia tots ofereixen servei de menjador.

Durant els dies de casals es fan activitats molt variades: jocs, tallers, gimcanes, xerrades, cançons, sortides, piscina…totes les activitats són adaptades a l'edat dels participants i estan dirigides per monitors i monitores que tenen experiència i disposen de les titulacions necessàries.
Els casals són una proposta lúdica-educativa on a partir de l'experiència vivencial dels infants, adolescents i joves es treballen valors, hàbits i actituds que els faciliten el seu propi desenvolupament com a individus.

Aquest any sota el tema de "Les Superheroïnes ecològiques" es faran un seguit d'activitats a tots aquests casals amb l'objectiu de treballar la sostenibilitat, l'optimització de recursos i contribuir així en l'educació dels infants i joves en l'àmbit del reciclatge i l'educació mediambiental.

Vegeu la informació detallada de cada casal al tríptic adjunt o consulteu a l'Oficina Jove.

Casals d’estiu subvencionats per l’Ajuntament de Terrassa